February 10, 2013

Tailanda - Our summer escape (part 2: Koh Samui)

Acest articol s-a lăsat mult așteptat deoarece deși mi-am promis să scriu mai mult despre incursiunile mele culturale, îmi trebuie timp și dispoziția necesară pentru a-mi reaminti toate detaliile. Cum zilele trecute au fost puțin mai lejere, am avut timp să scriu, așa că să vorbim din nou despre vacanțe!

Așadar, după două zile aglomerate în Bangkok despre care v-am povestit în articolul trecut (pentru a îl citi click aici), urmează o nouă destinație de pe meleagurile Tailandeze: insula Koh Samui. În cea de a treia zi a escapadei noastre ne-am trezit cu noaptea în cap pentru a descoperi prima locație insulară din călătoria asiatică.

Am plecat de la hotel încă de la ora 3 noaptea pentru a prinde primul zbor din acea dimineață către Surat Thani. Am să vă mărturisesc faptul că în toiul nopții Bangkokul mi s-a părut cam înspăimântator: multe mașini goneau nebunește pe străzile pustii, oameni aparent ciudați se plimbau prin bezna nopții, iar diverse zgomote vuiau de peste tot. Deși sunt curajoasă din fire, de aceastp dată eram  am fost de-a dreptul speriată și mă țineam strâns de prietenul meu nu care cumva să mă pierd în junglă urbană. După o mică întârziere de 20 minute (în care eu mi-am imaginat cele mai tragice scenarii) a ajuns și shuttle-ul nostru ce ne-a dus spre aeroport, iar la ora 7 am decolata de pe aeroportul Suvarnabhumi.

După un zbor destul de plăcut, am ajuns pe micul aerodrom Surat Thani. Fiind o localitate continentală, iar destinașia noastră insulară a trebuit să apelăm la o altă firmă de transport pentru a ajunge la destinație. A urmat o plimbare nebună cu microbuzul (cea mai infricoșătoare pe care am trăit-o vreodată), dar după alte două ore obositoare cu ferry-ul, am ajuns pe insula paradisiacă.

Încă din primele momente, Koh Samui m-a lăsat fără cuvinte (ceea ce cunoscuții ar putea confirma că nu e tocmai ușor). Un loc superb, cu vegetație luxuriantă și peisaje desprinse din filme: cer perfect albastru, apă limpede, o perfecțiune aparent imposibilă.

Camera de hotel a fost foarte curată și luminoasă, iar piscina și micul dejun delicios au făcut acest loc unul memorabil. Dacă îmi amintesc bine, camera a fost 28 euro pe noapte și se poate rezerva aici, iar dacă intenționați să ajungeți în acest loc eu vă recomand cu plăcere acest hotel.
Prima zi a fost destinată relaxării așa că nu ne-am depărtat prea mult, admirând doar resorturile din împrejurime.
Însă în cea de-a doua zi am explorat insula cu ajutorul unui scuter:
A fost o incursiune spectaculoasă în care am urcat în vârful cascadei Na Muang și ne-am răcorit în apele limpezi ale sale (click aici pentru harta Google)
Urcând spre vârful cascadei
De sus, totul e superb!
Ne-am relaxat pe plaja Lamai:

Am vizitat monumentele Hin Tai si Hin Yai (în traducere Bunicul și Bunica) - nu am să vă spun de ce se numesc așa, dar vă las o poză cu bunicul :)
Yep, acesta e bunicul și da, seamănă cu ce credeți voi

Seara am încheiat-o tot pe plajă unde am făcut o baie în ocean (Golful Tailandei  este o subdiviziune a mării Sudice a Chinei și implicit a Oceanului Pacific).
Aceasta a fost insula Koh Samui (click aici pt hartă), un loc superb, paradisiac, în care îmi doresc să revin peste câțiva ani. Sper că v-am trezit pofta de a călătorii, iar daca veți dori să vizitați aceste locuri și aveți nevoie de mai multe detalii, puteți să vă adresați întrebările în secțiunea de comentarii.
Până voi reveni cu un nou capitol din incursiunea mea în Asia de Sud-Est sunt curioasă care sunt locațiile pe care vă doriți cu ardoare să le vizitați?!

1 comment:

Adelina Radu said...

:))) draguta poza cu bunicul